Jak si ušít vlastní roušku

25. 3. 2020, Blog, novinky

NOVINKY

Naše rady v České republice rozšířila významná posila
Do podnikání v České republice společnost UNIVERSAL přináší veškeré své hodnoty. Především důvěryhodnost a férovost, nezávislost, která je zdrojem síly, stability, a přátelskou atmosféru, která dbá o rozvoj a prosperitu všech svých spolupracovníků. Další hodnota, chuť posouvat se dále, se projevuje i v etablování v České republice a postupně na dalších evropských trzích a rovněž v inovativním přístupu při práci s klienty.   Byly to právě tyto hodnoty, které oslovily ke spolupráci velmi silnou skupinu zprostředkovatelů se společností H-ONE pod vedením zkušeného manažera Vladimíra Kosa. Jako většinu podobných spojení i toto spojení je založené na vztazích. Vztazích, které charakterizuje otevřenost, volnost, přátelská atmosféra či férovost. UNIVERSAL garantuje spolupracovníkům z H-ONE rozvoj, zázemí, příležitosti a hlavně jistotu pro lidi. Umožňuje vlastní podnikání pod značkou H-ONE, které perfektně skloubí standardní finanční produkty s benefitním systémem s dalšími prvky rodinných výdajů jako jsou například energie, a tak umožňuje dokonaleji a komplexněji se postarat o klienty. Velmi motivujícím faktorem je i možnost nejen si svobodně rozvíjet vlastní značku a přebírat zavedené nástroje a postupy, ale i možnost významně se podílet na etablovaní a formování značky UNIVERSAL na českém trhu.   Zkušenosti, know how, unikátní přístup a nadšení kolegů z H-ONE spolu se stabilitou UNIVERSALU a inovativními technickými novinkami jako například mobilní aplikace inŠanón www.insanon.sk poskytují záruku na další zkvalitnění služeb a rozvoj obou společností.  ...

 čti více
POJIŠTĚNÍ OSOB

Na co se v období koronaviru vztahuje cestovní pojištění
Milé kolegyně, milí kolegové, vzhledem k situaci způsobené koronavirem, vydaly naše partnerské pojišťovny v cestovním pojištění svá stanoviska a doporučení. V tomto textu jsem pro vás shrnul nejpodstatnější body. Léčebné náklady Pokud se pojištěný během cesty v zahraničí nakazí virem a vzniknou mu v zahraničí náklady na léčbu, případně jej bude potřeba z tohoto důvodu hospitalizovat či přepravit do vlasti, má nárok na proplacení těchto nákladů. V případě, že pojištěný je vycestován a místní epidemie ohrožuje konkrétně jeho tělesnou bezpečnost v zahraničí a tím je jednoznačně dáno, že v cestě nelze pokračovat a zároveň Ministerstvo zahraničních věcí ČR vyhlásí varování před cestou do zasažené země nebo oblasti, je toto důvod k přerušení cesty.  Tehdy má pojištěný nárok na proplacení nákladů způsobených zpáteční cestou, jestliže má zakoupené cestovní pojištění s krytím storno/přerušení cesty. V případě, že pojištěný nebude moci ze zdravotních důvodů použít původně plánovaný dopravní prostředek, zpětnou přepravu mu pojišťovna může zajistit přiměřeným dopravním prostředkem. Vzhledem ke zrušení mezinárodní vlakové i autobusové dopravy na vstupu do ČR zbývá už jen přeprava auty. Prodloužení pojištění V případě, že se pojištěnému plánovaný pobyt v zahraničí prodlouží z důvodu karantény, zrušení nebo přeložení plánovaného odjezdu dopravního prostředku, pojišťovna může poskytnout bezplatné prodloužení krytí léčebných nákladů po celou dobu pobytu až do návratu do České republiky. K prokázání nároku na prodloužení pojištění třeba potvrzení o karanténě ze zasažené oblasti. Pojišťovna zároveň klientům poskytne právní pomoc související s uplatněním těchto nároků. Pokud se však pojištěný nakazí v zemi, do které vycestoval až po tom, jak naše Ministerstvo zahraničních věcí nedoporučovalo do této země cestovat, nárok na proplacení nákladů na hospitalizaci, léčbu či prodloužení pojištění nebo zajištění náhradní dopravy mít nemusí. Karanténa Náklady vzniklé v souvislosti s karanténou běžně nejsou v cestovním pojištění kryté. Pokud je klient v Čechách v době plánovaného odjezdu v karanténě a tím nemůže nastoupit na plánovanou cestu, může to být důvod pro uhrazení stornopoplatků z pojištění storna. V takovém případě může pojišťovna postupovat jako kdyby byl klient hospitalizován. Závěrečné doporučení Každopádně klientům doporučujeme, aby ctili zásady předběžné opatrnosti a potenciálně rizikovým oblastem se vyhýbali, protože v případě mimořádné situace může být technicky náročné zajistit potřebnou zdravotní asistenci (například při nutnosti repatriace klienta do Česka s ohledem na současná zvýšená bezpečnostní opatření na státních hranicích). Autor článku: Pavol Michalec, Odborný garant pro neživotní pojištění...

 čti více
POMOC V PANDEMII

HYPO - prostor a jeho staronové řešení
Začátkem dubna jsme se začali probouzet do úplně jiného rána. Celoevropský prostor paralyzovala pandemie související s COVID - 19. Ochromilo to nejen mezinárodní obchod, ale i naše finance. Mnozí lidé byli nuceni přestat chodit do práce, některým se výrazně snížil příjem, jiní zase o práci přišli úplně. Celá tato situace narušila rodinné rozpočty a také hospodaření s financemi. Mnoho otazníků proto logicky visí nad těmi, kteří splácejí hypotéku. My jsme se rozhodli Vám ve druhém díle našeho seriálu "Když potřebujete pomoci v pandemii" přinést odborný pohled.    Odpovědi na otázky: " Co dělat pokud jste přišli o práci, případně Vám zaměstnavatel snížil plat na 50% a vy musíte platit hypotéku? " … to Vám zodpovíme v článku níže. Odklad splátek úvěrů a hypoték podle vládního návrhu již schválil Parlament. Klienti bank za určitých podmínek požádat o odklad splátek. Více z této problematice: Poslanci schválili odklad splácení úvěrů až o půl roku. Kdo může žádat o odklad splátek? - Odklad bude umožněn všem klientům (fyzickým osobám, živnostníkům i firmám), kteří zaznamenali negativní ekonomický dopad „koronavirové“ epidemie. Tuto skutečnost klient uvede v žádosti o odklad splátek. - Odklad splátek musí klient sám aktivně požádat, není možné, aby zničehonic přestal splácet. Banky na svých webových stránkách zveřejnily formuláře žádostí, doporučují, aby je klienti využívali a upřednostňovali před návštěvou poboček. - Odklad se netýká všech klientů, jak původně ministryně financí navrhovala. Pokud chcete pokračovat ve splácení svých závazků, můžete. Jakých úvěrů se to týká? - Odložit splácení je možné u spotřebitelských úvěrů bankovních i nebankovních společností, splátkových úvěrů, úvěrů na bydlení (hypotéky a úvěry od stavebních spořitelen) a u podnikatelských úvěrů. POZOR?! Podmínkou je, aby všechny tyto typy úvěrů byly sjednány před 26. březnem 2020. Jakých úvěrů se to (NE)týká? - Možnost odkladu splácení se nevztahuje na kreditní karty, kontokorentní úvěry, revolvingové úvěry, operativní leasing nebo úvěry v souvislosti s obchody na kapitálovém trhu. - Odložit splátky není možné ani u úvěrů, u kterých byl dlužník k 26. březnu ve zpoždění se splátkou delší než 30 dnů. Na jak dlouho lze splácení odložit? - Odložit splátky lze na tři nebo šest měsíců. Klienti, kterým již banka v minulých dnech odklad na tři měsíce schválila, budou moci v případě, že to budou požadovat, odložit splátky i na v zákoně schválených šest měsíců. Banky tuto situaci budou s klienty řešit individuálně. - Stejná pravidla odkladu na tři či šest měsíců platí i pro banky, které před schválením návrhu vlády umožňovaly odklad podle vlastního scénáře - například Sberbank nabízela klientům odložení poloviny výše splátky na pět měsíců. Důvod se teď dokládat nebude? - V žádosti klient prostřednictvím čestného prohlášení potvrdí, že o odklad žádá z důvodu nepříznivého vlivu „koronavirové“ epidemie na jeho současnou finanční situaci. Banky to v danou chvíli zkoumat nebudou.  Doporučujeme však tohoto čestného prohlášení nezneužívat !: „Banka je oprávněna prověřit nárok žadatele na odklad splátek úvěru. Případná pochybení ze strany klienta mohou být považována za porušení úvěrové smlouvy.“ „Nebude-li se klientovo čestné prohlášení zakládat na pravdě, může být takové jednání klasifikováno jako úvěrový podvod.” Bez poplatku? - Odložit splátky musí banky i nebankovní společnosti klientům zdarma. Žádný negativní záznam v registru dlužníků? - „Přerušení splácení úvěru nepovede k negativnímu zápisu v registrech. Lidé se tedy nemusejí obávat, že by jim do budoucna komplikovalo případné další žádosti o úvěry,“ ujistila ministryně financí Schillerová. Jak je to s úroky po dobu odkladu? - Po dobu odkladu nebudou klienti splácet ani úroky ani jistinu. Dlužná částka se však bude úročit i nadále. Je třeba tedy počítat s tím, že za odklad splácení lidé v budoucnu zaplatí. Zdroj použitých informací, viz odkaz (článek): https://www.novinky.cz/zahranicni/koronavirus/clanek/prehledne-jake-jsou-podminky-pro-odklad-splatek-40319802  Nezapomínejme také na možnost své úvěry a půjčky konsolidovat? Další možností řešení nelehké situace je také možnost konsolidace více úvěrů do jednoho. Sloučení hypotéky například s případnými dalšími finančními závazky (spotřební úvěr) lze dosáhnout nižší úrokovou sazbu, prodloužit dobu splatnosti. Takto lze zároveň ušetřit nemalou částku na každoměsíčních splátkách.   Příklad konsolidace:   Simulace z portálu EQUA Bank: V této situaci je velmi důležité poradit se s finančním poradcem a vyhodnotit další postup individuálně k situaci každého jednotlivého klienta. My Vám s touto situací rádi pomůžeme. Po kliknutí ZDE najdete seznam našich poboček. Zkontaktujte se s finančním poradcem, ten Vám určitě doporučí, co je pro Vás v této situaci nejvýhodnější.           Jsme tu pro Vás. #kdyzpotrebujetepomoci#kdyzpotrebujetepomoci" class="wysiwyg-hashtag">#kdyzpotrebujetepomoci...

 čti více
Potřebujete pomoct?
+ 420 266 710 013
síť poboček
kontakt

e-mail: info@umd.cz
Potřebujete pomoct?: + 420 266 710 013
tel: + 420 266 710 013
+ 420 725 543 782

Odpovědná osoba pro potřeby GDPR:
Ing. Juraj Lanc
tel: +421 908 865 401
e-mail: zodpovednaosoba@universal.sk

INTRANET LOGIN

WEBMAIL