Pozvánka na řádnou valnou hromadu společnosti

25. 5. 2018, Blog, novinky

Pozvánka na řádnou valnou hromadu společnosti

Řádná valná hromada společnosti INPOL Network, a.s. se sídlem Krátkého 250/4, Vysočany, Praha 9, 190 00 Praha IČO: 048 74 820, zapsaná B 21420 vedená u Městského soudu v Praze (dále jen „společnost“), se bude konat 08. června 2018 od 11.00 hod v prostorech společnosti UNIVERSAL maklérsky dom a.s., Červeňova 18, 811 03 Bratislava.

Program řádné valné hromady:

  1. Otevření a kontrola usnášeníschopnosti řádné valné hromady.
  2. Volba orgánů řádné valné hromady společnosti.
  3. Schválení řádné účetní uzávěrky společnosti za účetní období roku 2017 a rozhodnutí o rozdělení ztráty za rok 2017.
  4. Odvolání a volba členů představenstva a dozorčí rady.
  5. Rozhodnutí o navýšení základního kapitálu společnosti. 
  6. Závěr  

INPOL Network, a.s.

 Ing. Marcel Zeleňák, předseda představenstva Ing. Lumír Kučaba, místopředseda představenstva

V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat

kraj
DĚKUJEME, VAŠE ZPRÁVA BYLA ODESLÁNA...
PŘI ODESÍLÁNÍ ZPRÁVY DOŠLO K CHYBĚ...
NOVINKY

Práce na dálku a online svět
Dovolte nám představit v pořadí již čtvrtý blog od regionální ředitelky Universal makléřský dům, Moniky Slavíkové, která zároveň působí i jako transformační koučka. Upřímně nás těší, že máte zájem o tyto články a proto se Vám snažíme přinášet stále něco nového. Jakákoliv forma pomoci je pro nás důležitá. #kdyzpotrebujetepomoct," class="wysiwyg-hashtag">#kdyzpotrebujetepomoct, jsme tu pro Vás. Pracovní život se nám všem výrazně změnil. Z ničeho nic jsme museli najet na práci na dálku a ne všichni, kteří v tomto režimu momentálně fungují, mají zkušenosti s prací z domova.Musíme si uvědomit, že změny jsou součástí našeho každodenního života. Jsou výraznější a dějí se čím dál rychleji. Dalo by se říci, že nepřetržitá změna je nyní tou největší jistotou, se kterou můžeme počítat. To, co platilo včera, dnes už není aktuální. Jednou ze současných změn je i práce na dálku a nutnost většího využívání online nástrojů. Co s tím? Jak to zvládnu, když nejsem IT expert? I Vás napadly takové myšlenky? Pokud ano, můžete použít následující otázky k tomuto tématu pro svůj sebekoučing. 1. Jaký mám postoj k práci na dálku? a / Není to nic pro mě, preferuji osobní setkání. Počkám, až to skončí, snad to nebude dlouho trvat. Já na to nemám předpoklady, nebudu se do toho pouštět. Nebo? b/ Je to pro mě něco nového. Budu muset opustit svoji komfortní zónu. Potřebuji se naučit nové věci. Zabere mi to nyní více času a energie. Budu ve větší pohodě, protože nevím, dokdy to bude trvat a co tato situace přinese. Možná to využiji i později, online nástroje využíváme stále více a nejen v práci. Využiji efektivně čas, když jsem doma. 2. Která z mých možností je pro mě lepší? Pokud by období koronaviru trvalo kratší dobu, s první možností ho překonám. Trvá to však déle, než jsem očekávala. Jdu do nové výzvy, protože chci dále plynule pracovat a realizovat se. Využiji dostupné zdroje a podpory, které se mi nabízejí.  Na internetu je mnoho možností zdarma, které mohu využívat. Proč to nezkusit? Možná to není až tak náročné, jak se na první pohled zdá. Naučila jsem se dosud různé jiné věci, naučím se i pracovat na dálku. 3. Čeho se vlastně obávám? Co když se dostanu do bodu, kdy nebudu vědět jak dál? Zavolám příteli nebo najdu řešení přes Google. Co když můj klient nebude mít pro tento způsob spolupráce pochopení? Nejdříve to vyzkouším. Co když udělám chybu? Když dělám chyby, lépe si zapamatuji nové věci. Chybu opravím. Co když si nebudu jistá, co mám dělat, kam kliknout. Udělám si předtím tahák, postup, jak na to. A hlavně: Co když se vlastně úplně zbytečně obávám věcí, které se ani nestanou?! 4. Co mi v této situaci může pomoci? Jít do akce. a/ Konkretizovat si jednotlivé úkony své práce, od A po Z. b/ Zmapovat si, co konkrétně potřebuji provádět na dálku. c/ Vyselektovat, co z toho už ovládám a co si potřebuji doplnit. d/ Co potřebuji doplnit, si nejdříve zjistím, kde to najdu a kdo mi s tím může pomoci. e/ Připomenu si, jak jsem se v minulosti naučila to, co již z online světa ovládám. 5. Kdy s tím začnu? Nejlépe ihned. Vždyť kdy, když ne teď? Když si věci jasně pojmenujeme, pak zjistíme, že je dokážeme zvládnout. Když víme, PROČ to chceme zvládnout, pak zjistíme, co máme udělat. Když jdeme krok za krokem, celé se to pro nás stane snadnější. Budeme k tomu přistupovat s větší chutí a maximalizujeme svoji produktivitu. Dokonce budeme mít ze sebe lepší pocit, protože se nám začne dařit. Příště nahlédneme do světa: prokrastinace, nebo zítra, zítra, jen ne dnes.  Autorka článku: Monika Sláviková, RR Prešov Universal maklérsky dom a transformační koučka   ...

 čti více
NOVINKY

Jak si udržet dobrou náladu a neupadnout do deprese
Vážení čtenáři, přinášíme Vám další téma ze série blogových příspěvků od transformační koučky Moniky Slávikové, z řad společnosti Universal maklérsky dom a.s. Věříme, že se Vám v pořadí druhý článek bude líbit. #kdyzpotrebujetepomoct, jsme tu pro Vás. Pohodlně se usaďte, buď se šálkem kávy nebo čaje a vychutnejte si příjemné a ničím nerušené čtení. Mnozí z nás momentálně řeší situaci, jak se udržet v dobré psychické kondici. Jelikož to není jednoduché, rozhodla jsem se Vám pomoci jednoduchým postupem, který mi pomáhá, jako je to už v nadpisu zmíněno, udržet si dobrou náladu a neupadat do deprese. Tento postup spočívá v tom, že si kladu otázky a sama si na ně odpovídám. Je důležité si uvědomit, že momentální situaci neovlivníme a je důležité ji přijmout. Protože přítomnost vždy zvládnete - vždy jste ji přece zvládli. Tyto otázky jsem si položila i nyní, abych se udržela v dobré náladě i přesto, že se věci kolem mě rychle mění. 1. Co mi v minulosti pomohlo v těžké situaci, abych nepodlehla negativnímu myšlení? Napsaný konkrétní plán na nejbližší období, co dělat v daném týdnu, v tomto dni. V průběhu dne postupuji podle toho, co jsem si napsala – práce, rodina, relax...  2. Co mě v těchto dnesch nejvíce ovlivňuje? Jak já sama o této situaci přemýšlím. Proto si střežím své myšlenky. Opravdu si na ně dávám pozor. Vědomě si to uvedomuji. 3. Co dělat s negativními myšlenkami? Nebudu jim věnovat svoji pozornost. Jak přijdou, tak odejdou. Když o nich nediskutuji s jinými, ani se o nich nebavím sama se sebou, odchází rychleji. Když si jich všimnu, hned se koncentruji na to, co právě dělám. 4. Co je pro mě teď důležité dodržovat? Pracovat dle harmonogramu dne. Jdu bod po bodu od rána, jako jsem si naplánovala. Diář to jistí. Můj systém mě drží, abych nevybočovala, když to není nutno. 5. Co potřebuji vědět ohledně COVID-19? Aktuální zprávy, nařízení, informace pro mě a mojí rodinu. Čtu si je na internetu, krátce, jednou za den. Poslouchání rádia nebo TV v průběhu celého dne mi odvádělo pozornost od toho, co chci dělat, proto to už nedělám. 6. Co umím skutečně ovlivnit v této situaci? Dodržovat nařízení, využívat dostupné systémy. Pracuji z domova – využívám online systémy, dezinfikuji domácnost, ušila jsem roušky, chráním sebe i rodinu. Jsme zdraví a jsem za to vděčná.  7. Jak budu vědět, že tento postup je pro mě správný? Na konci dne si udělám zhodnocení, jak jsem na tom. Večer si zhodnotím, co se mi podařilo a těší mě to. Co jsem neudělala nebo nestihla udělat, zapíšu podle důležitosti na další dny. Jsem spokojená, protože dělám to, co dnes můžu ovlivnit. Toto je 7 bodů, které mně osobně pomáhají udržet se v dobré psychické kondici. Jak to máte vy? Také se řídíte osvědčenými postupy a máte zorganizovaný čas nebo si na to nepotrpíte, a přesto to zvládáte? Napište nám do komentáře:   a / ve kterých bodech to máte jako já? b / co Vás dnes potěšilo a zpříjemnilo Vám den? Příště vám nastíním téma: Jak jsem si sladila home office a time management. Autorka článku: Monika Sláviková, RR Prešov Universal maklérsky dom a transformační koučka  ...

 čti více
NOVINKY

Naše rady v České republice rozšířila významná posila
Do podnikání v České republice společnost UNIVERSAL přináší veškeré své hodnoty. Především důvěryhodnost a férovost, nezávislost, která je zdrojem síly, stability, a přátelskou atmosféru, která dbá o rozvoj a prosperitu všech svých spolupracovníků. Další hodnota, chuť posouvat se dále, se projevuje i v etablování v České republice a postupně na dalších evropských trzích a rovněž v inovativním přístupu při práci s klienty.   Byly to právě tyto hodnoty, které oslovily ke spolupráci velmi silnou skupinu zprostředkovatelů se společností H-ONE pod vedením zkušeného manažera Vladimíra Kosa. Jako většinu podobných spojení i toto spojení je založené na vztazích. Vztazích, které charakterizuje otevřenost, volnost, přátelská atmosféra či férovost. UNIVERSAL garantuje spolupracovníkům z H-ONE rozvoj, zázemí, příležitosti a hlavně jistotu pro lidi. Umožňuje vlastní podnikání pod značkou H-ONE, které perfektně skloubí standardní finanční produkty s benefitním systémem s dalšími prvky rodinných výdajů jako jsou například energie, a tak umožňuje dokonaleji a komplexněji se postarat o klienty. Velmi motivujícím faktorem je i možnost nejen si svobodně rozvíjet vlastní značku a přebírat zavedené nástroje a postupy, ale i možnost významně se podílet na etablovaní a formování značky UNIVERSAL na českém trhu.   Zkušenosti, know how, unikátní přístup a nadšení kolegů z H-ONE spolu se stabilitou UNIVERSALU a inovativními technickými novinkami jako například mobilní aplikace inŠanón www.insanon.sk poskytují záruku na další zkvalitnění služeb a rozvoj obou společností.  ...

 čti více
Potřebujete pomoct?
+ 420 266 710 013
kontakt

e-mail: info@umd.cz
Potřebujete pomoct?: + 420 266 710 013
tel: + 420 266 710 013
+ 420 725 543 782

Odpovědná osoba pro potřeby GDPR:
Ing. Juraj Lanc
tel: +421 908 865 401
e-mail: zodpovednaosoba@universal.sk

INTRANET LOGIN

WEBMAIL