Jak sladit home office s time managementem

15. 4. 2020, Blog, novinky

Vážení čtenáři,

přinášíme Vám v pořadí již třetí blog od Moniky Slavíkové, regionální ředitelky ze společnosti Universal makléřský dům, která se zároveň věnuje i transformačnímu koučinku.

Pokračujte ve čtení a vychutnejte si vedle toho dobrý koláč, kávu nebo pěkný výhled z terasy. Věříme, že článek bude pro vás zajímavý a pomůže Vám snadněji si uspořádat čas a práci v pohodlí vašeho domova. Protože #kdyzpotrebujetepomoct, jsme tu pro Vás.

Práce z domova má několik výhod. Je však třeba mít při ní velkou dávku disciplíny a jasně stanovená pravidla. Ať jste kdekoliv, buďte tam naplno.

Před COVID-19 jsem pracovala střídavě ve firemní i domácí kanceláři. Zůstat doma a pracovat každý den pouze z home office je pro mě změnou. Myslím, že ne až tak výraznou jako pro lidi, kteří práci z domácího prostředí předtím nevyužívali. Změna režimu však nastala pro mnohé, je tady a je třeba se jí přizpůsobit.

Jak to zpracovat? Já jsem přijala skutečnost takovou, jaká je. Vracet se do minulosti, jaká byla a projektovat budoucnost, jaká bude, mi nedovoluje žít současnost. Snažím se být co nejvíce v přítomnosti.

Co jsem si potřebovala ujasnit jako první?

1. Jaký je čas v těchto dnech pro mě? Mám volno nebo pracuji?

První dny od doby, co jsme měli doporučeno zůstat doma, jsem měla tři dny volna. Zajistila jsem si, co jsem potřebovala: nákupy, úklid, dezinfekci, věci z firemní kanceláře, které jsem potřebovala k práci.

Potom následoval den na zamyšlení: "Jak budu dál pracovat?" Popřemýšlela jsem a následně si napsala konkrétní plán, který naznačoval, jak budou vypadat mé pracovní dny. Mám je od pondělí do pátku, v průměru pracuji osm hodin denně, víkend mám volno. Pracovní hodiny mám jinak než předtím, polední přestávka je mnohem delší, protože je třeba si i navařit. V neposlední řadě jsem si stanovila i čas, kdy budu končit a věnovat se příjemnějším činnostem. Je velmi důležité, umět po práci vypnout.

Plán byl na světě, zapsán, černé na bílém. Ulevilo se mi.

A co si ujasnit dál?

2. Co potřebuji k práci z domova?

Prostor

Místo, kde budu pracovat. Při práci využívám notebook, který je položený na stole, mám se ráda a šetřím si záda, připojení na internet, pár papírových šanonů, poznámkové bloky, záznamy.

Respektuji ostatní členy rodiny. Proto jak pro ně, tak i pro mě, je dobré vědět, který prostor mám na práci já, aby si každý uměl vymezit ten svůj. Takto nedochází k hledání věcí, jejich překládání, ztrácení a následně k nervozitě a nespokojenosti.

Pořádek dělá přátele, i v rodině.

Čas

Časové rozpětí, kdy budu pracovat. Které to budou dny v týdnu, např. pondělí až pátek a také ve kterých hodinách, od - do. Při práci, když tvořím, komunikuji s jinými, potřebuji být nerušena.

Mám ráda všechny, s nimiž bydlím ve společné domácnosti. Pro klid a pohodu všech zúčastněných je dobré, když každý ví, kdy pracuji a kdy trávíme čas spolu. Přerušit rozhovor s partnerem nebo dítětem, když volá klient nebo šéf, to neprospívá rodinné pohodě ani soustředěnosti na situaci, kterou pracovně řeším. A navíc je to i neuctivé vůči všem zúčastněným.

Buď pracuji, odpočívám nebo jsem s rodinou. Míchat jedno s druhým pro mě znamená nedělat nic pořádně.

Dělej, co děláš, naplno a soustředěně.

Diář

Kalendář s poznámkami. Je jedno, jestli je to ten papírový nebo elektronický. V něm mám zapsané, co chci dělat v tomto týdnu, v daném dni. Mám už promyšlený časový harmonogram, ve kterých hodinách pracuji, kdy relaxuji, kdy jsem s rodinou.

Každé ráno si zapíšu, co chci dělat, jaký je můj nejdůležitější úkol dne, který potřebuji zvládnout. Kdy budu tvořit, psát, zpracovávat. Kdy budu vyřizovat korespondenci - maily, telefonáty, zprávy. A také kdy mám online setkání, online kávu ????. V diáři mám zapsaná online setkání, která jsem si dohodla v minulých dnech. Kdybych je neměla poznamenaná, bylo by to jako v přísloví: "Sejde z očí, sejde z mysli."

Na konci dne si udělám vyhodnocení: "Jak jsem se měla a co se mi podařilo?" Když jsem něco nestihla, zapíšu si to podle důležitosti na další dny. Po vyhodnocení mám radost, vidím za sebou kus vykonané práce.

Diář je efektivní pomocník. Drží mě stranou od "zlodějů času" a připomíná, co se mi podařilo.

KAM SMĚŘUJE MOJE POZORNOST, TAM TO ROSTE. Proto se soustředím na konkrétní činnost, kterou vykonávám podle svého plánu. Potom mě neválcuje všechno to, co se děje kolem mě. Takto se mi daří udržovat v dobré náladě, spokojenosti a radosti.

Těchto pár tipů Vám možná pomůže k lepší produktivitě z pohodlí domova. Pokud se Vám tento článek líbil, neříkejte jen: "To je zajímavé." Prostě to udělejte.

Jak to máte Vy? Máte volno nebo pracujete? Co Vám pomáhá soustředit se na to, čeho byste v životě chtěli víc?

Příště Vám osvětlím téma: Práce na dálku a online svět

Autorka článku: Monika Sláviková, RR Prešov Universal maklérsky dom a transformační koučka  

POKUD VÁS ČLÁNEK ZAUJAL A CHCETE SE PORADIT, NEVÁHEJTE NÁS KONTAKTOVAT.

kraj
DĚKUJEME, VAŠE ZPRÁVA BYLA ODESLÁNA...
PŘI ODESÍLÁNÍ ZPRÁVY DOŠLO K CHYBĚ...
POMOC V PANDEMII

Hypoteční prostor a jeho „podzimní řešení“
Celoevropský prostor paralyzovala letos již druhá vlna pandemie související s COVID - 19. Ochromilo to nejen mezinárodní obchod, ale i naše finance. Mnozí lidé byli nuceni přestat chodit do práce, některým se výrazně snížil příjem, jiní zase o práci přišli úplně. Celá tato situace narušila rodinné rozpočty a také hospodaření s financemi. Mnoho otazníků proto logicky visí nad těmi, kteří splácejí hypotéku či jiný úvěr. My jsme se rozhodli Vám ve druhém díle našeho seriálu "Když potřebujete pomoct v pandemii" přinést odborný pohled.   Odpovědi na otázky: " Co udělat, pokud jste přišli o práci, případně Vám zaměstnavatel snížil plat na 50% a vy musíte platit hypotéku či úvěr?" … to Vám zodpovíme v článku níže. Vládní moratorium o odkladu splátek, díky kterému mohli klienti využít ochrannou dobu při splácení úvěrů v rámci mimořádných opatření v souvislosti s COVID-19 (1-ní vlna pandemie), skončilo k 31. 10. 2020. https://www.mfcr.cz/cs/aktualne/tiskove-zpravy/2020/plosny-odklad-splatek-konci-poskytovatel-39851 Můžete nyní žádat o odklad splátek? INDIVIDUÁLNĚ budou instituce (banky/spořitelny) umožňovat – nejde však o plošnou alternativu řešení! Odklad splátek musí klient sám aktivně požádat svou banku či stavební spořitelnu, ty instituce, jež připouštějí tuto možnost, tak na svých webových stránkách (např. https://www.rsts.cz/odklad-splatek/) zveřejnily formuláře žádostí, doporučují, aby je klienti využívali a upřednostňovali před návštěvou poboček. Odklad splátek se netýká plošně všech klientů, instituce budou jednotlivé žádosti posuzovat individuálně. Jakých úvěrů se to týká? Odložit splácení je možné u spotřebitelských úvěrů bankovních i nebankovních společností, splátkových úvěrů, úvěrů na bydlení (hypotéky a úvěry od stavebních spořitelen) a u podnikatelských úvěrů. Jakých úvěrů se to (NE)týká? Možnost odkladu splácení se nevztahuje na kreditní karty, kontokorentní úvěry, revolvingové úvěry, operativní leasing nebo úvěry v souvislosti s obchody na kapitálovém trhu. Odložit splátky není možné ani u úvěrů, u kterých je dlužník ve zpoždění se splátkou/splátkami. Na jak dlouho lze splácení odložit? Odložit splátky lze na tři měsíce (např. u RSTS - Raiffeisen stavební spořitelna a.s.). Banky/spořitelny tuto situaci budou s klienty řešit individuálně. Důvody pro odklad splátek? V „žádosti u dané instituce“ klient prostřednictvím čestného prohlášení potvrdí, že o odklad žádá z důvodu nepříznivého vlivu „koronavirové“ epidemie na jeho současnou finanční situaci. Banky/spořitelny to v danou chvíli zkoumat z největší pravděpodobností nebudou.  Doporučujeme však tohoto čestného prohlášení nezneužívat! „Banka je oprávněna prověřit nárok žadatele na odklad splátek úvěru. Případná pochybení ze strany klienta mohou být považována za porušení úvěrové smlouvy.“ „Nebude-li se klientovo čestné prohlášení zakládat na pravdě, může být takové jednání klasifikováno jako úvěrový podvod.” Bez poplatku? Pokud banka či spořitelna umožní splátky odložit, lze očekávat tuto službu zdarma pro své klienty. Žádný negativní záznam v registru dlužníků? Posun splátek a vkladů dle tohoto mimořádného opatření nebude posuzován jako nedoplatek a nebude hlášen do registrů. Jak je to s úroky po dobu odkladu? Po dobu odkladu nebudou klienti splácet ani úroky ani jistinu. Dlužná částka se však bude úročit i nadále. Je třeba tedy počítat s tím, že za odklad splácení lidé v budoucnu zaplatí. Nezapomínejme také na možnost své úvěry a půjčky KONSOLIDOVAT. Další možností řešení nelehké situace je také možnost konsolidace více úvěrů do jednoho. Sloučení hypotéky například s případnými dalšími finančními závazky (spotřební úvěr) lze dosáhnout nižší úrokovou sazbu, prodloužit dobu splatnosti. Takto lze zároveň ušetřit nemalou částku na každoměsíčních splátkách.   Aktuálně se v mnoha případech vyplatí si nechat vypracovat nabídku pro KONSOLIDACI. Příklad konsolidace: Simulace z portálu EQUA Bank: V této situaci je velmi důležité poradit se s finančním poradcem – specialistou na problematiku úvěrů a vyhodnotit další postup individuálně k situaci každého jednotlivého klienta. My Vám s touto situací rádi pomůžeme. Stačí, když vyplníte níže uvedený kontaktní formulář. Jeden z našich finančních poradců Vás bude následně kontaktovat a určitě Vám doporučí, co je pro Vás v této situaci nejvýhodnější.      Jsme tu pro Vás. #KdyzPotrebujetePomoctVPandemii" class="wysiwyg-hashtag">#KdyzPotrebujetePomoctVPandemii #prokazdypripad" class="wysiwyg-hashtag">#prokazdypripad  Autor článku: Ing. Martin Kristl - Odborný garant  ...

 čti více
POMOC V PANDEMII

Co s tím, když máte příjem snížený o 50 %?
Příjem velké části obyvatelstva České republice momentálně poklesne. Důvodem jsou preventivní restriktivní opatření související s COVID - 19, nejen v naší zemi, ale co je horší, v celoevropském prostoru. To paralyzovalo mezinárodní obchod, na kterém jsme jako země tak velmi závislí. Některým z nás se příjem snížil o 30/40/50 %, a bohužel někteří přišli o práci úplně. Ekonomické vyhlídky do budoucna také nejsou zrovna růžové.         Co teď? Splátky a účty je nutné platit i nadále. Své chování jste se snahou eliminovat své výdaje na minimum již přehodnotili a upravili. Zbytečně neplýtváte, omezili jste nákupy zbytečností a zaměřili se pouze na nutnosti. A i když těžko, ale přece jste se smířili s myšlenkou, že plánovanou dovolenou v Řecku asi také pro tento rok s rodinou vynecháte. Kde tedy ještě můžete ušetřit?  Poměrně velká rezerva se skrývá ve finančních produktech. Které to jsou? V zásadě všechny. Může to být životní pojištění, hypoteční nebo spotřební úvěr, pojištění nemovitosti či vozidel a v neposlední řadě i různé produkty šetření.       Navzdory platným omezením z kategorie "osobní kontakt", vám dokážeme prostřednictvím naší aplikace inŠanon 2.0 a v následné součinnosti s našimi odborníky (finanční agenti) poskytovat plnohodnotné služby. Zkušení kolegové Vám rádi pomohou s analýzou výhodnosti vašich stávajících smluv, a to s cílem ušetřit. Takto uspořené finance můžete využít buď k pokrytí aktuálních nutných výdajů, nebo na vytvoření budoucí železné rezervy. Ta by měla tvořit min. 6 až 9 měsíčních platů.       Jak na to? 1. Stáhněte si aplikaci inŠanon (je zdarma pro každého). Praktické video návody naleznete zde: http://insanon.cz/videonavody/   2. Pokud jste našim klientem, systém vám automaticky do aplikace "nalije" vaše smlouvy a kontaktní údaje na vašeho agenta. Stačí mu zavolat nebo poslat mail či SMS .  3. Pokud nejste našim klientem, NEVADÍ. Po zaregistrování do aplikace Vám přiřadíme odborníka, který vás bude kontaktovat s nabídkou pomoci. A smlouvy, ty si můžete do aplikaci nahrát i sami.   "Dezinfekce" financí. Co si pod tímto reálně můžeme představit? Pojďme si to rozměnit na drobné. Základní principy dezinfekce domácích financí: 1. Odklad splátek hypotéky Pokud máte reálný problém se zaplacením splátky za hypotéku nebo úvěr, komunikujte se svou bankou. Pokud je to nutné, zkuste se dohodnout na odkladu splátek.  Připraven je návrh zákona o některých opatřeních v oblasti splácení úvěrů v souvislosti s pandemií COVID-19 (tzv. úvěrové moratorium), který by měl umožnit rychlý a jednoduchý odklad splátek. Jakmile dlužník oznámí poskytovateli úvěru svůj zájem o využití moratoria, protože byl ekonomicky negativně zasažen pandemií COVID-19, měl by mít možnost na 3 nebo 6 měsíců přestat svou půjčku splácet. Zákon schválila 1. dubna 2020 Vláda ČR a postoupila jej k projednání do poslanecké sněmovny (po 7. 4. 2020). Po schválení Parlamentem ČR a nabytí účinnosti bude moratorium závazné pro všechny banky a nebankovní společnosti. Splátky by mělo být možné odložit u spotřebitelských i podnikatelských úvěrů včetně hypoték, které byly sjednány a čerpány před 26. březnem 2020. Pokud klient odložení splátky využije, délka splácení úvěru se adekvátně prodlouží. ČNB odkaz: https://www.cnb.cz/cs/cnb-news/tiskove-zpravy/CNB-povazuje-uverove-moratorium-za-ekonomicky-opodstatnene/ https://www.cnb.cz/cs/cnb-news/tiskove-zpravy/CNB-povazuje-uverove-moratorium-za-ekonomicky-opodstatnene/https://www.cnb.cz/cs/cnb-news/tiskove-zpravy/CNB-povazuje-uverove-moratorium-za-ekonomicky-opodstatnene/ Alternativní řešení: V úvahu přichází i konsolidace několika úvěrů do jednoho, kde můžete mít nižší úrokovou sazbu. Tato konsolidace vám může přinést okamžitou pomoc. Individuální situace klienta jsme připraveni analyzovat a navrhnout individuální řešení. Když potřebujete pomoci s konsolidací vašich úvěrů, neváhejte nás kontaktovat.  2. Životní pojištění může pomoci Pokud jste přišli o část příjmu v důsledku PN či hospitalizace, může pomoci správně nastaven životní pojištění. Správně nastavené životní pojištění dokáže krýt hospitalizaci, a hlavně na pracovní neschopnost klienta. Pokud má klient diagnostikovanou nemoc COVID- 19 a je hospitalizován v nemocnici, tak v případě připojištění hospitalizace pojišťovna vyplácí denně pojistnou částku, kterou měl ve smlouvě sjednanou. Pokud má na klient např. na den 300 Kč, pojišťovna mu vyplatí za celou dobu hospitalizace 300 Kč x počet dní jeho hospitalizace.      Pokud by měl sjednané připojištění PN (PN = pracovní neschopnost), při níž není nutná hospitalizace, tak pojišťovna takovému klientovi proplatí denní částku, kterou má sjednanou během PN. Pokud má na den 300 Kč, pojišťovna vyplatí 300 Kč x počet dní, kdy je klient na PN. V tomto případě je třeba se podívat, jakou PN má klient sjednanou. Často je v pojišťovnách toto připojištění PN vypláceny od určitého dne, ne zpětně. Pokud má klient finanční rezervu na měsíc, tak i toto případné vyplácení je dostačující.     I kdyby nebylo některé z připojištění (hospitalizace, PN) v dané pojistné smlouvě, může být tato smlouva nastavena dobře, není nutné ji za každou cenu rušit a je dostačující doplnit tyto připojištění do stávající pojistné smlouvy.   Pokud potřebujete pomoci, zdarma vám zkontrolujeme a nastavíme životní pojištění tak, aby vás chránilo i v případě nemoci. Neváhejte nás kontaktovat.  3. Prevence, základ úspěchu Je na místě překontrolovat smlouvy související s pojištěním domácnosti či nemovitosti. I zde můžeme okamžitě ušetřit a zároveň předejít dalším nepříjemnostem. Některé staré smlouvy jsou zbytečně drahé a často ani nekryjí mnohá rizika.    PŘÍKLAD: Trávíme doma více času, co se zrcadlí i na vyšší spotřebě vody a elektřiny. Spotřebiče mohou být přetížené. Děti více vymýšlejí. Je rozumné předejít případným finančním škodám už jen tím, že si překontrolujete své krytí rizik. Pohledejte nyní všechny své smlouvy a nechte si je zdarma překontrolovat a nastavit výhodnější. Kontaktujte nás a my vám rádi pomůžeme.     Nezapomínáme ani na řidiče. Řeč je o sklech, střet se zvěří, živel, krádež a pod. Možná si kladete otázku proč si uzavřít havarijní pojištění, tzv. KASKO, když jsme převážně všichni v karanténě? Kupříkladu i proto, že lidé budou mít méně peněz. Někteří jedinci budou tyto schodky v rodinných rozpočtech řešit drobnými krádežemi. Nyní se jezdí mnohem méně, takže riziko havárie není tak vysoké jako dříve. Nesmíme však zapomínat na to, že KASKO kryje i živelné události a poškození kabelů volně žijícími zvířaty. Mnohá auta jsou dlouhodobě odstavené na parkovištích a zvířata v nich mohou mít "ráj". Správně nastavenou smlouvou vám umíme v některých nepříjemných případech ušetřit nemalé peníze, když k rizikům přistupujeme preventivně.   4. Zapomeňte na půjčky Řešit aktuální situaci výpadku příjmu nevýhodnými půjčkami nebo nedej bože spotřebitelským úvěrem by bylo v této nejisté době nanejvýš nezodpovědné. Tyto produkty jsou obvykle zatíženy vysokými poplatky nebo cenou, kterou za tuto půjčku zaplatíte. Je třeba si dát pozor na výši úrokové sazby případně celkové náklady vyjádřeny RPSN (roční procentní sazba nákladů). Pokud nejste nuceni si půjčku brát, tak ji opravdu nedoporučujeme.      5. Požádejte o daňové prázdniny, získáte čas Pokud vám situace neumožňuje zaplatit daně: Plošné prominutí pokuty za opožděné podání přiznání k dani z příjmu fyzických osob a právnických osob a úroku z prodlení, a to nejdéle do 1. července 2020. Ministerstvo financí a Finanční správa reagují na aktuální situaci a v maximální možné míře pomáhají ekonomickým subjektům překlenout nouzový stav. K již schválenému Liberačnímu balíčku nově Ministerstvo financí navrhuje posunutí termínu pro podání daňového přiznání k dani z nabytí nemovitých věcí, a to do 31. 8. 2020. Odkaz – „Přehled všech realizovaných opatření v rámci liberačního balíčku Ministerstva financí“ Liberační balíček I a Liberační balíček II: https://www.mfcr.cz/cs/aktualne/tiskove-zpravy/2020/ulevy-v-danove-oblasti-se-rozsiri-37943  Odkaz – „Průvodce pro daňové poplatníky v souvislosti s koronavirem“ https://www.mfcr.cz/cs/aktualne/tiskove-zpravy/2020/pruvodce-pro-danove-poplatniky-v-souvisl-37856  6. Investice podržte Pokud jste investovali peníze do investičních produktů či podílových fondů, kterým momentálně klesá hodnota, nepanikařte. Vyplatí se vyčkat, dokud se situace na trhu neuklidní. Poklesy jsou běžnou praxí, rozhodně neprodávejte akcie, protože byste na tom výrazně prodělali. Trh prostě potřebuje čas na zotavení.   7. Mějte své smlouvy pod kontrolou Dobrý začátek je mít všechny smlouvy uložené na jednom místě. UMD Network vám nabízí uložení všech vašich smluv do moderní mobilní aplikace inŠanon 2.0, která je zcela zdarma. Pokud inŠanon ještě nemáte, neváhejte si ho stáhnout zde.  Jsme tu pro vás i v těchto těžkých časech. #Kdyzpotrebujetepomoct" class="wysiwyg-hashtag">#Kdyzpotrebujetepomoct . Spolu to zvládneme.  Za týden se podíváme na téma  HYPO-prostor a jeho staronové řešení....

 čti více
BUĎ UNIVERSAL

Seznamte se s Petrem Mikyskem
 V mém životě je nejdůležitější rodina. Mám tři děti, rád se jim věnuji a sdílím volný čas s nimi i s partnerkou. Nejraději mám společné víkendy na chatě.  O Petrovi kolega a nadřízený, agenturní ředitel Martin Petránek: S Petrem se známe již poměrně dlouho, oba dva jsme v minulosti působili v ČSOB Holdingu. Naše spolupráce spočívala ve společném vytěžování našich klientů v tandemu banka x pojišťovna. Již v té době jsme se doplňovali nejen profesně a v podstatě ve velmi krátké době jsme se stali přáteli, což nám vydrželo dodnes. Nyní je naším společným cílem vybudování pražského zastoupení regionálních kanceláří a jejich rozšíření na Střední Čechy. Jsem velice rád, že se naše cesty opět zkřížily, a to nejen po profesní stránce. Pevně věřím, že naše cíle se nám podaří společně naplnit. 1. Petře, krátce se nám představ: Baví mě práce s lidmi. Prošel jsem nadnárodními i lokálními obchodními společnostmi. Působil jsem jako zaměstnanec, OSVČ i majitel firmy. Mám profesní/oborové zkušenosti jako obchodník, manažer, kouč, bankéř, investor, realitní makléř a pojišťovací poradce. Pokud se pouštím do businessu, líbí se mi, když je jasné zadání. Neustále se vzdělávám, rozšiřuji své znalosti, manažerské schopnosti a obchodní dovednosti.  a. Odkud pocházíš? Narodil jsem se v Praze, část svého života jsem působil na Mělnicku. Nyní žiju, bydlím a pracuji v Praze. b. Kam směřuješ? Do konce roku 2020 plánuji postavit kompletní tým. V prvním kvartálu 2021 otevřít pilotní pobočku a v průběhu roku další tři standardní pobočky. Během pěti let se chci stát nejúspěšnějším a nejvýkonnějším agenturním ředitelem. c. Co máš za sebou? Mám za sebou vzestupy i pády: „Někdy prostě vyděláš, jindy se zase poučíš.“ Jsem vděčný, za vše dobré i zlé, co se mi v životě přihodilo. Každá zkušenost mě formuje, pomáhá k rozvoji a utváří. Díky tomu jsem tím, kým jsem.  2. V čem vidíš největší hodnotu a jedinečnost své práce? V předchozí praxi jsem se setkal s chladným, pouze na výdělek zaměřeným přístupem ke klientům. V Universalu vidím jiný rozměr finančního poradenství. Imponuje mi přístup, kdy důležitější než čísla a plnění plánu, je hlavní důraz kladen na kvalitu poskytovaných služeb a spokojenost klienta.  3. Přemýšlel si někdy o tom, co budeš dělat v důchodu? Máš nějaké koníčky, které provozuješ, nebo na které by sis chtěl udělat čas do budoucna? Vím to naprosto přesně. Odejdu do předčasného důchodu jako rentiér a budu si ještě víc užívat života. Mezi mé koníčky patří golf, bojová umění, bodybuilding a kreativní činnost. Zdokonaluji se v angličtině a chci se naučit španělsky. Miluju rychlá auta, pomalé silné motorky a vůbec všechny dopravní prostředky. Kromě oprávnění na řízení železničních vozidel si chci udělat papíry i na traktor, loď a vrtulník. 4. Nejtrapnější zážitek z práce? Chtěl jsem své silnější kamarádce udělat radost a poslat jí motivační článek o úspěších a kráse XXL modelek. Omylem jsem to poslal své tlusté šéfové.  5. Máš nějaké motto, citát, který se Ti líbí? Mám dvě oblíbená sousloví: „Captain on the bridge“ a „Never give up!“ 6. Doporuč nám něco dobrého na čtení, nebo poslech. Doporučuji knihu od Randyho Gage - Riziko je nová jistota. Co se týká poslechu, mám dva oblíbené super tituly: Earl Nightingale – Strangest Secret a Richard Bandler – Personal Enhancement Series. Petr Mikysek – Regionální ředitel UMD Network...

 čti více
Potřebujete pomoct?
+ 420 266 710 013
síť poboček
kontakt

e-mail: info@umd.cz
Potřebujete pomoct?: + 420 266 710 013
tel: + 420 266 710 013
+ 420 725 543 782

Odpovědná osoba pro potřeby GDPR:
Ing. Juraj Lanc
tel: +421 908 865 401
e-mail: zodpovednaosoba@universal.sk

PORTOS LOGIN

WEBMAIL